- Úvod
- Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vratky:
- Vyplňte a vytiskněte si tento vratkový formulář s informacemi o vraceném zboží
- Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení ( případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
- do balíku nezapomeňte přiložit fakturu (fakturu můžete také zaslat elektronicky emailem) a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
- Balík odešlete na adresu:
Pánský Styl
Jakub Glosman
J. Seiferta 1248/2
73601
Havířov - Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@panskystyl.cz kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.
Zboží můžete také vrátit přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu
Zboží můžete vrátit osobně na skladě v Havířově po předchozí domluvě (tel, email). Dále můžete zboží vrátit přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu viz. níž.
Adresa Zásilkovny:
Květinářství Kopretina
Dlouhá tř. 873/18b
736 01
Havířov
ID pobočky : 4362
- Jakub Glosman, telefon: +420 731 292 460 , email : info@panskystyl.cz
- Pokud nemáte aplikaci Zásilkovna, kde můžete pohodlně odeslat balík z jakékoliv pobočky , můžete si ji stáhnout zde : https://www.zasilkovna.cz/mobilni-aplikace
Adresa Balíkovny - Pošta:
- Slovanská 1220/1
Město
Havířov 12 - 73606
- Jakub Glosman, telefon : +420 731 292 460, email : info@panskystyl.cz
- v odkazu si můžete sami vypsat poslání balíku
- https://www.balikovna.cz/cs/poslat-balik
Dodržení 14 denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. . Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží prodávajícímu.