- Úvod
- Pánské oblečení
- Mikiny
- Mikina Fruit of the Loom Classic Hooded - Světle šedá
Mikina Fruit of the Loom Classic Hooded - Světle šedá

- Popis
- Komentáře 0
- Mikina Fruit of the Loom Classic Hooded - Světle šedáSkladem425 Kč
Popis:
Jednobarevná pánská mikina s kapucí a klokánkovým střihem. Mikina se obléká přes hlavu, hlavní složkou je počesaná bavlna, která mikině dodává přirozenou prodyšnost a měkkost. 20 % polyesterenu zase zaručí, že mikina je pružná, nemačká se a nemá náchylnost ke žmolkování. Rukávy mikiny jsou ukončeny elastickými náplety, kapuce je opatřena šnůrkou stejné barvy jako mikina.
Materiál:
Materiál vysoké kvality poskytuje mikině měkkost, která si Vás získá. Mikina je tímto vhodná i do sučičky, obsahuje 80% počesané bavlny a 20 % polyesterenu. Díky vysoké gramáži mikina skvěle drží tvar, mikina se neroztáhne a zachová si svou původní velikost a barvu. I přes časté praní nebude postrádat svou jedinečnost.
Gramáž:
280 g/m²
Střih:
Mikina má klasický rovný střih, rukávy jsou vsazeny a zakončeny elastickými náplety s tenkým žebrováním. Má postranní švy, kapuce je ze zdvojené látky, u krku stejnobarevná šnůrka ke stažení, zevnitř počesaná. Úzce žebrovaný spodní lem podporuje tvar a mikina sedí, aniž byste jí běhemm nošení museli věnovat speciální pozornost. Mikina je sostupná ve všech standatdních velikostech, s opravdu pestrým výběrem barev.
Tabulka velikostí:
VELIKOST | ŠÍŘKA (A) | DÉLKA (B) |
S | 51cm | 67cm |
M | 56cm | 70cm |
L | 61cm | 73cm |
XL | 63cm | 76cm |
XXL | 68cm | 79cm |
3XL | 73cm | 81cm |
Doplňkové informace:
Materiál: | 80% bavlna, 20% polyester |
Gramáž: | 280 g/m² |
Výrobce: | Fruit of the Loom |
Praní: | 40° |
Péče:
PRANÍ BĚLENÍ SUŠENÍ ŽEHLENÍ ČIŠTĚNÍ
O výrobci:
Fruit of the Loom je historicky jeden z nejstarších výrobců textilních výrobků na světě. Značka vznikla už v roce 1851, kdy bratři Benjamin a Robert Knightovi koupili svůj první mlýn na zpracování bavlny a začali vyrábět bavlněné látky a textilie ve Warwicku v USA. Samotná značka byla zaregistrována jako oficiální známka v roce 1871. To dělá ze značky Fruit of the Loom jednu z nejhistoričtějších značek na světě – před vynálezem žárovek, aut a telefonů!
Dnes je Fruit of the Loom globální značkou, která se ovšem hrdě hlásí ke svým historickým kořenům a dědictví. Produkuje rozmanité oblečení pro spotřebitele všech věkových kategorií po celém světě.